rappa på . .

Tjana mitt bena!

Hur känner jag mig idag? Har jävligt ont i fötterna!. . Hur mår du själv?

Idag kom vi försent igeeeeen . .Idag har vi bara jobbat i lagret, ganska jobbigt faktiskt. Noha har ju också börjat praoa i arlanda stad =). menmen. . Har inget speciellt att säga precis, Ska snart ner&äta sen måste jag fräscha upp mig lite. Sen blir det centrum &möta några, haha. Ska kolla rean som jag sa (a). Men nu ska jag ner, pappsen ropa på mig. puss på skinkan!

(idag när jag&tjejerna stiger på tåget så ser vi detta: (klicka på bilderna så blir dom större).

*förlåt ifall någon känner dom. . hehe.
Sen köpte jag den här underbara läppsaken:


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah skoja inte, jag såg dom för typ 1 vecka sen på kvällen

2008-12-07 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0