snöstorm?. .

Hallå där! Igår åkte jag hem till min farmor&farfar det var inte så tråkigt som jag trodde att det skulle vara, mina kusiner var där &sen gick jag &min tjejkusin &hennes kusin ut&träffa någon kille från märsta. Kom hem runt 23 tiden kanskeIag vakna jag av att jag drömde en äcklig dröm. Berättar inte om vad. Så väckte jag min mamma &berätta, var galet äcklad!
menmen. . Runt 16:30 tiden åkte jag hem till Tanvir, vi kollade på en film, helt okej film. Kommer inte ihåg vad den hette,  Aja, Runt 20 tiden kom roy hem till hnm också, vi satt i hans rum &lite sen gick vi ut, sen tog jag bussen hem. &Nu är jag hemma, Har precis ätit lite =). Imorgon är det praaaaaaaao igen -.-. Hoppas Sofia kommer (hon är sjuk) annars kommer jag få göra all jobb själv :| Ska typ lägga mig snart, pussaaar

HAHA! Ashkin skrev precis på MSN hon sitter naken för det tydligen är varmt &hon vill visa sig i cam förmig, hon ville dansa för mig, haha mår han bra? Det är frågan . .


Nu så tog jag bort lite jag skrev i inlägget som några kanske såg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0