1 oktober 2008

Tja! =) Helt normal skoldag, på lunchrasten gick jag&sofia till centrum, köpte en kladdkaka&lösnaglar. Jessica är sjuk så vi träffades inte idag, skulle ta det en annan dag, då hon mår bättre. Krya på dig gumman! :)
Ska nog inte ut&träffa helin&dom, Orkar verkligen inte, kolla vilket skitväder det är:O men men.. Har precis fixat klart mina naglar (: Snart så ska jag väll kolla vad jag ska ha imorgon på skolfotot. Händer nog inget speciellt idag... 
jusste, idag så kom en lärare &prata om vår prao, vi ska ju praoa v. 47-48. Så ashkin&mariana ska typ praoa i örebro så ska dom bo hos ashkins kusin dom 2 veckorna, för vår lärare rekomendera att vi skulle praoa i en annan stad eller vad man säger, för det ger typ bättre betyg/poäng fan vet jag vad hon sa.. Så jag&sofia kanske praoar i uppsala, det tar ju bara 20 minuter dit så vf inte?=P Till stan härifrån tar det ungefär 25 minuter, det är fan närmare till uppsala +att man får ju bättre betyg/poäng eller vad det nu var ;D men men.. vi ska ringa&kolla ifall det finns ngn butik som tar emot praoelever. Men imorgon så ska jag&tjejerna åka till stinsen &kolla där först hihi:) nu så ska jag lyssna på musik&göra lite saker, puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0