13 oktober 2008/skola

Hellu! =) Har inte skrivit på länge, har inte haft orken. Min helg har varit super, i fredags var vi &fira yanina i märsta, först vare typ chillkväll, lyssna på musik det fanns mat m.m. Sen vid 9 tiden kanske kom det en massa folk, så det blev typ fest. Orkar inte berätta just nu, i lördags så var jag med, jean, mariana&anna. Vi var ute, sen hade vi typ filmkväll. Jag&jean sov hos mariana. På söndagen hände det inget speciellt, Var hemma sen gick jag till ica &köpte lite smått&gott. :) Var hemma hela kvällen. & Nu är jag på SO-lektion. Sitter med ashkin,maria&mariana, snackar om en massa.
Hitta en massa gamla bilder på mig, på den här datan i skolan.. Haha! galet ful säger jag bara så jag har täckt mig lite, här får ni se! (det var när jag hade ljusthår)

öland 06, liten bullmage där hihi

tider då man alltid var i märsta med mariana&amanda, saknar!

sommar06, ashkin&linnia

..men nu ska jag plugga lite, hare gött sötis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0