14 oktober 2008

Hejsansvejsan! =) Det är så himla kallt ute, fattar inte.. Vissa går redan med värsta vinterjackan. Vafan, undra hur kallt det kommer vara sen när snön kommit. Vill inte ens tänka på det. men men..
Har inte hänt så mycket idag, var i skolan men det var en helt normal skoldag. Efter skolan skulle jag kanske hänga med nåra till kista, men hängde inte med eftersom jag inte orkade heller för den delen +att andra avenyn kommer idag&att jag ska hem till min far. Så nu har jag precis packat klart, Idag blev det inte så mycket jag packa. För på fre- ska jag hem till min mamma igen. Jo för min pappa&hans fru ska åka till landet, så jag fick 3 altenativ. ( följa med dom till landet från fre-till sön- eller, vara ensam hemma över helgen, eller så fick jag åka hem till min mor ) Sp jag valde för att åka hem till min kära mamma :)
Jag vill verkligen åka på kryssning, &jag vill så himla mycket!!! Sen så vill jag ha typ 10 000 kr i handen för en dag, tror fan att allt skulle ta slut på samma dag. Är så mycket jag vill ha just nu, men jag fyller ju endå år om mindre än en månad så, Hihi (a) men nu så ska jag skicka ett sms till min pappa, att han ska hämta mig så ska vi åka förb ica &köpa en yogurt jag ville ha. hehe!. KYSS

Hittade den här bilden i alice blogg. Ibland kan jag verkligen sakna oss!
bilden är tagen 05 tro?

Kommentarer
Postat av: Anonym

pedifiler..

2008-10-14 @ 20:05:24
URL: http://naaman.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-10-15 @ 10:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0