15 oktober 2008

GOD....=) idag var jag i skolan, tycker jag var riktigt duktig idag om man får säga så, Hihi (a) Efter skolan så tog jag bussen hem, fixa till mig lite snabbt eller ah, (bytte kläder typ). Sen så åkte jag,ashkin&mariana till kista. Haha, träffa på sjukaste killarna på bussen, dom börja driva &skit. Leta efter en halsduk i kista, men var osäker ifall jag ville ha den.
Så jag ska kolla i centrum imorgon. Efter det har jag bara varit hemma &tagit det lungt. Läste moppeboken också, oherregud... jag orkar inte. Jag har prov om 3 v. & idag är det FÖRSTA gången jag läste 13 sidor. Isommras när jag "skulle läsa på" läste jag kanske... 1 mening? Så nu måste jag verkligen plugga till det. pluggapluggaplugga......ORKAR INTE! Det blir så himla mycket, skola+ det -.- men men.. Får se hur det går. Ska göra provet 7 nov, alltså dan efter att jag fyllt år. Är skit seg, känner mig konstig också.. Snurrar i skallen, &känns som jag börjar bli sjuk, åhnej hoppas inte!!
Nu tänkte jag lägga mig i sängen &kolla på tv, sen blire sovdags, för imorgon måste jag upp tidigt. Puss på dig så länge & NATT....!

en väldigt gammal bild på mig... HA-HA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0