2 oktober 2008

Shululu! =) Känner mig lite sjuk faktiskt, har lite ont i halsen&känner mig lite konstig i skallen /: Hoppas bara att det inte blir värre... Vi hade skolfotografering idag. Hoppas det blev bra, något jag INTE tror, ser alltid knas ut på skolfotona -,- men men vi får väll se.... Imorgon har vi ju spex, så jag håller på &kollar vad jag ska vara, har ju 2 val (hora eller megafjortis) ?? Efter skolan så gick jag&mariana till centrum en snabbis, sen att vi &sncka med nåra ett tag.
Idag kommer andra avenyn något jag INTE får missa <333 men nu ropar pappsen att maten är klar hihi, pusspårey!

jag&min bästa fjortiz kompis!§ (sen så kommer ju maria ivägen -,-:D)

Kommentarer
Postat av: Anonym

välj fjortis, då kan du ju vara dig själv bara.

2008-10-02 @ 18:32:23
Postat av: ASHKIN

och du kan ju typ våga stå för vem du är bara?

2008-10-03 @ 21:36:37
Postat av: ashkin

och du kan ju typ våga stå för vem du är bara?

2008-10-03 @ 21:46:50
Postat av: mariana

din fucking tönt säg vem du är istället! snorunge

2008-10-07 @ 14:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0