25 oktober 2008

Hellaw! =) Kom precis hem till pappa, &ska börja fixa mig när som hellst. Men jag vet inte vad jag ska ha på mig idag..?
Pappa har hämtat ut MIN mobil nu (den var ju på lagning) hehe. Men vet ni vad? Nu har min smarta pappa tappat bort minneskortet, han har tydligen kastat den (för den låg i en liten påse, &han har tydligen inte sätt att den låg där i) -.- (Y)
men men.. han ska köpa en ny:) På måndag ska nog jag&sofia m, till stan &handla lite. Ska köpa ett par skor jag sätt, tror jag iaf. Har inte testat! Nu ska lilla linnia börja fixa sig sen äta, sen så ska jag dra hem till mariana lite tidigare. pusss

Kommentarer
Postat av: "Miss Perfect"

vi har tagit en paus nu ....



varför undra du ?



// Emmsan

2008-10-25 @ 22:25:31
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: linnia

jag undrar för, du skriver aldrig om er nu för tiden.

2008-10-26 @ 14:21:20
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0