26 oktober 2008

Tjenixen! =) Kom hem från mariana för kanske en timma sen, har suttit &trixat med mobilen tills nu, hehe.
Ska berätta lite om gårdagen -
Var hemma&fixa mig lite, sen runt 20:30 tiden skjutsa min pappa mig till sigma, hoppa av där &träffa mariana. Vi gick hem till henne fort för hon ville byta om, sen går vi tillbaka till lokalfesten. Det var en massa folk där &skit kul tills fältarna kom..... Fyfan dom förstörde hela kvällen. Alla fick gå ut&så, tillslut hörde vi att det typ inte skulle bli något. Så alla fortäsatte mot smedby typ, för det var en annan fest där. Det var verkligen skit kallt ute, fy! Vi kom fram till smedby &killen som hade festen hade hört att det skulle komma en masssa folk dit. Så han hade sagt att det inte blev något. Men tillslut så fick nåra komma in. Men jag,mariana&ivon gick mot sigma, vi gick till lokalfesten men det var strul fortfarande..
Vi gick hem till mariana &åt &sen så tog dom bort sitt smink&så la vi oss ner &halvsov tills jean ringer &säger att det är typ fest i en villa i rundby, fest&fest.. Det var inte precis fest, mer chill. Så vi klädde på oss &gick diiiiiit, var där i nåra timmar hade faktiskt skojj (; Sen runt 3 tiden gick vi hemmåt. &imorse vakna jag av att jean står i marianas rum&kollar på när vi sover, så alla vi vakna. Han skulle hämta sin jacka jag lånade på vägen hem (a)<3 Ivon&nahrin åkte hem sen, så vare jag,mariana,jean&liliana, vi satt &prata &så:) Idag ska alla vi tjejer ut &äta på kina resturang, mysigt värre. pussar

gårdagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0