30 oktober 2008

Hallå! Så skrattretande, folk sitter &kommenterar mina bröst :'D Okej ni kan gilla dom, men att vara förälskad i mina bollar är väll LITE överdrivet, inte sant? Aja :D
Igårkväll åkte ju jag,mariana,jean&marre &kolla på bio i kista ( låt den rätta komma in ) tror jag filmen hette.
Den var inte så bra faktikst, så ja, det var lite onödigt vi kunde tagit någon annan film ist ju. Filmen var slut runt 23:30 tiden, så vi tog bussen mot sollentuna station sen där mötte vi azad,monir, armin &en massa. Sen så träffa vi yani,eve,ivon&narin på tåget dom hade också varit på bio fast i stan. Alla åkte till väsby där vi träffa, tanvi&pejman :)
Herregud vad kallt det var igårnatt, det var alldeless dimmigt ute, man såg knappt något.. Mina fötter var iaf is när vi kom hem till mariana, vi GICK hem med monir. Kom hem för kanske 1 timma sen, Idag händer det nog inget speciellt kanske drar till kista med min pappa, hihi ska handla lite saker jag vill ha.
nu ska jag lyssna på musik &ta det lungt, pussar

fyller år om exakt en vecka (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0