3&4 oktober 2008

Hallå i stugan! =) Jaadu.. Jag blev förkyld& är hes -,- Ska berätta lite om igår&vad som händer idag.
Fredagen- Jag vakna hos sofia, vi fixa till oss&lite sådär. Vi missa första lektionen så vi kom till skolan runt 9- 10 tiden?
Var på svenska lektionen i kanske 20 minuter sen var jag,maria&helin tvugna att gå från lektionen eftersom vi skulle ta spexfoto. Hela korridoren där nere sprang det runt folk som skulle fixa sig, alla toaletterna var uppt... -,- men men.. Vi tog spexfotot. & lite mer bilder hehe.. Hände inge spec sen, helt normal skoldag. Senare vid 9 tiden åkte jag hem till mariana, därifrån fick vi kuta ner till stationen, vi träffa anna vi station sent räffade vi yani, eve&ivon på tåget. Åkte till sollentuna &träffa en massa vid station Jakob fyllde år så alla skulle fira hnm. Kom hem till någon, vet inte vem. & där var det typ hemmafest. Det var helt okej:) Idag vakna jag hos mariana, tog bussen hemmåt runt halv 1 tiden, sen har jagbara varit hemma. Idag ska nog vi hem till Robin i täby, han har fest. Eller så ska vi på en annan fest i sollentuna? Efter det åker nog jag&mariana till skogås &sover hos johnny. Får se hur det blir, kommer lite bilder från igår. Pussssss

spex,

spex,

linnia&jean

eve, yani &jean

yousef&marre

väntar på bussen

haha i bussen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0