4&5 oktober 2008

Shalloj! =) Mår LITE bättre idag, ska berätta lite om gårdagen &sådär :)
Lördagen- Tog bussen till station vid 20:00 tiden, mötte ashkin vid station &så vänta vi på att mariana skulle komma.
På tåget träffa vi, Eve, Yani,Ivon&Vickie. Vi åkte till festen i sollentuna. Det var faktiskt kul:D Sen runt tolv tiden så tog alla bussen till sollentuna station, sen var jag&mariana tvugna att springa till tåget mot Södertälje centrum. Vi hoppa av i karberg sen tog vi tåget därifrån mot västerhaninge. Vi åkte till skogås med johnny&nomme. Sen så sov vi över där.
Ni ska bara veta hur jag har sovit i natt :O Nomme sov inte där, han gick hem sen. Så det var jag&mariana som sov hos johnny. Så johnny hade ingen madrass ellerså som vi kunde ta in till hans rum (där jag kunde sova) men dom hade en bäddsoffa där utanför, & hans brorsa var inte hemma, så jag ville inte ligga där ute helt själv &sova, sen så går hans brorsa förbi när jag kanske ligger &snarkar eller nått :| Så jag somna i hans stol, &dom låg i sängen, sen så vaknar jag på natten av att jag hade ont i nacken typ, så jag lägger mig på golvet haha! Men sen när jag skulle vända mig så gick min rygg typ sönder, hahah nerå men typ :O Så tänkte jag gå &lägga mig i bäddsoffan där utanför men så hör jag typ hans brorsa&hans kompis sitta i hans rum&skrattar, Så istället väcker jag dom, när jag kryper ner mellan dom hahaha! Fast jag sov med huvudet där nere, & så börjar mariana knälla om att jag har mina fötter i hennes ansikte &skit -,- men vafan, både hon&johnny hade sina fötter i mitt ansikte. men men.. vid halv 8 på morgonen vaknar jag av att robin ringer mig heeelt packad.. så dom börja typ skrika i sömnen på mig.. jag hade det inte så trevligt iaf. På morgonen kommer hans lilla syrra in till oss, &börjar dansa indiska &så haha skit gullig! ;D kom precis hem, idag händer det nog inget speciellt tror jag, meeen andra avenyn kommer!!!:D aja, tror nog att ni är trött på mitt snack just nu, kommer bilder sen! pusssyy

haha, jag hängde på richard så alla ramla ! (A)

däänsa

däänsa

Det kommer mer bilder sen, :)

Kommentarer
Postat av: märsta bre

va fuuuuul hon i gröön svettig ansikte

2008-10-07 @ 22:50:30
Postat av: linnias

hållkäften fan, stå för vem du är!

2008-10-08 @ 17:00:17
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: syryoyo

gör d själv kines

2008-10-09 @ 08:46:49
Postat av: linnias

hahah, vadå kines? vem fan äru?:S

2008-10-09 @ 13:32:36
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: syryoyo

du vet vem ja e

2008-10-10 @ 19:01:06
Postat av: Anonym

Hej hopp! Kikar in:) Ha en trevlig Fredag!

2008-10-10 @ 19:07:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: linnias

haha nej? då skulle jag inte frågat

2008-10-11 @ 15:36:44
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: fattttyy

im your father

2008-10-21 @ 16:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0