!?

Tänkte gå&lägga mig i sängen nu, kolla på tv tills jag somnar hihi, Yesyes imorgon är det fredag. Vet inte riktigt vad som händer imorgon... Får se om jag hittar på något, men något måste jag väll hitta på? hehe.

På tal om kärleken..... så har jag nog otur. :O
eller alltså, det finns många killar som är jävligt söta &så. men det är ju inte det.
Jag fastnar aldrig för någon helt.. /: jag prövar mig fram, men.. känns aldrig som att jag hittar den rätta... &jag undrar NÄR jag någonsin hittar den rätta.Eller så är det så att jag är för kräsen, 
eller så är det så att jag är intresserad i en kille kanske, men så känns det inte som att han ..ah du förstår så jag håller mig borta,för det känns som att det endå inte kommer funka om det bara är jag som hör av mig kanske? (eller något liknande). Han kanske inte ens är intresserad eller så, vem vet. Det är en tidsfråga...

men nu ska jag krypa ner i sängen är så trött, puss&godnatt med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0