godnatt sötnos

Idag blir det att jag lägger mig tidigare, eftersom jag ska upp vid 05:45 imorgonbitti -,- Ska duscha&fixa inför skolfotot.
& på fredag är det spexfoto, vet inte helt säkert vad jag ska vara, ska klä mig till en (hora med mariana) eller så ska jag klä mig till en mega fjortis (med anton) ? Aja får se vad jag väljer :)
Jag ska få min pappas mobil, en nokia5310 tror jag det var. En plattsak iaf. Vill ha den för mina KOSShörlurar går in i den, hehe.. Men den är på lagning just nu, så får den kanske på torsdag eller något. Sen efter det ska vi lämna in mig skithög på lagning (nokiaN73) !! aja, nu ska linnia lägga sig framför TV:n &sen sova ;D puss &godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0