hoho

Hallåå! =) Tänkte berätta lite om vad som hände igår..
Alla tjejer skulle ta tåget som gick 17 minuter över 19, &jag missa min buss som gick hel &nästa gick 16 över så jag bad pappa skjutsa mig men han var ute med hunden så han sa att det skulle ta 10 minuter. Vi börja åka när klockan var 13 över &JA jag missa tåget..... Blev så förbannad!! Så jag ringer farsan &frågar ifall han kunde skjutsa mig till sigtuna. Han gjorde det. I sigtuna hoppa jag på bussen tjejerna satt i. &Vi kom fram till vickie, hon skulle ju ha fest. Den första timmen var det bara tjejer där förrutom ashkins kusin hawjin. Vid 21- 21:30 tiden kom alla killar typ. Det var skit rolig faktiskt, sen så lärde man känna två tjejer från uppsala, jennyfer&michelle skit gulliga! :) Kvällen var super tills vakterna kom &skit. Men efter 15 minuter fortsatte festen fifan! Vid 05:00 tiden tog nåra nattbussen hemmåt. &vissa sov över. Imorse så var det bara jag,vickie,jennyfer&michelle som var vakna så vi tänkte busa lite, hämta en kondom &la vit salva i (skulle föreställa sarre) tror nog ni fatta det hihi(a) så går vi in till dom andra &börjar kasta kondomen i ansiktet på dom,vi sa att vi hittat kondomen på toan, haha &dom gick ju på det, lite skojj tyckte vi;D kom precis hem, &idag vet jag inte vad som händer. Vi tjejer kanske skulle ha myskväll, beställa pizza, köpa en massa gosaker &hyra film men vi får se, alla är så slöa hehe.*Det kommer bilder senare när jennyfer,mariana&michelle skickat dom. kysssss
här kommer bilderna från mariana:

tjejeer<3

sebbbe

kärlek

adam tror jag? &sebbe ;D

kalla hnm för iorr =P

linnian själv, hehe

läggdags, höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0