höstloooooooov

Goddag! =) Tänkte berätta lite om vad som hände igår &vad som händer idag?
Igår var jag ju på begravning, det var en massa folk där. Gud så hemskt, varför måste sånt här hände? /:
Jag&mamma tog taxi från kyrkogården (i märsta) till märsta station. Vi gick in på ica &köpte en massa gosaker, hehe!
Så vi satt &tjockis åt på tåget lite (a) Vi kom hem runt 5-halv 6 tiden kanske, så skickar mariana sms till mig. Hon ville att jag skulle hänga med hem till helin för att hämta en sak. Så hon skickar sms till mig när hon står där nere med sin cykel, höhö så hon fick skjutsa mig dit. Vid halv 8 tiden gick jag&mariana ner til statio &mötte anna. Så träffa vi yani, eve,ivon&nahrin på tåget. Vi skulle på fest i tensta med jean,marre,yousef&nåra till. Vi kom till tensta, men jeans mobil var helt fuckad så han kunde inte ringa till tjejen vi skulle till, så vi stog ute i regnet i kanske 1 timma? Om vi frös.. Men till slut så åkte vi tjejer hem &nåra killar. Eller vi tjejer åkte inte hem, vi åkte till en hemmafest i väsby. Det var helt okej :)
Runt 00 tiden kanske, gick vi ut &träffa roy,tanvir,matte,guven,&en masssa andra. Vi var ute &så sen gick alla mot station, &nåra åkte hem. Jag,mariana&matte tog bussen hemmåt, sen så fick vi följa med matte typ halva vägen hem, haha:D
Vi kom hem till mariana, sen kom jean senare, vi alla sov där. &nu är jag hemma, ska börja packa när som hellst, för jag ska hem till pappsen idag ist. Ikväll blire nog fest :):) pussssar  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0