knaskalas

Okeej..? Igårkväll så somna jag i vardagsrummet, så väcker min mamma mig runt 01:00 tiden kanske, & jag tänkte inte på att jag sov i vardagsrummet så jag börjar skrika på henne att låta bli dra i täcket, kommer ine ihåg vad hon sa precis för jag sov medans jag var vaken, aja. Sen så säger hon något så jag ställer mig upp, går in i badrummet kollar mig i speglen &kliar mig i ögonen sen börjar jag fixa mig, så kommer min mamma & bara kollar på mig typ ( vad gör du?:S ) Så kollar jag på henne, då säger hon: Vad gör du? kommer inte ihåg vad jag svara precis, då sa hon: jag går &lägger mig iaf. Så fråga jag vf, haha helt knäppt så sa hon att det avr natt&skit, DÅ lös en lampa i skallen på mig, haha helt sjukt, sen la jag mig i sängen &somna på direkten.. Aja.. Nu sitter jag här, gick inte till skoldan idag, mådde inte så bra. men men nu ska jag nog fixa lite saker, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0