måndag

Hejsään! =) Kom hem för ett tag sen, var i skolan, en helt normal skoldag. Sen så efter skolan så drog jag&en massa ner till station. Jo, för det var bråk. Jag är inte sån som bråkar men.. I fredags när vi firade yani, så ringer ett nummer till mig & jag svarar. Det var en tjej som börja anklaga mig för att jag ringt hennes kille (något jag inte hade gjort) Då börja hon säga en massa, att hon hörde våra röster? Vickie tog luren &börja snacka med henne. Sen så efter ett tag la dom på. Så får yani reda på att hon ring &tjaffsat typ, Hon ber mig ringa upp &jag säger nej först, för yani är ingen tjej man vill bråka med:| Hon ber mig ringa upp igen, så hon ringer henne. Dom börja tjaffsa &allt möjligt et inte vad. Så hade den dära tjejen tydligen sagt att det var synd om oss &lalala.. Sen senare skickar hon sms till mig &skriver:
Kom til väsbyskolans fotbolsplan på måndag klockan fem så får vi se. Okej? Sen dagen efter skriver hon till mig att, hon hade fått reda på att det inte var jag&skit, så skriver hon, men pass det är mellan mig&yanina. Så dom skulle tydligen bråka. :S Sen skriver hon att hon skulle ha med sig en massa folk, så yanina hade också med dig en massa, så idag kom en massa till vår skola &vi gick ner till station för tjejen hade sagt att dom skulle komma med tåget klockan 5, hon hade varit &hämtat en massa folk från fittja &massa ställen tydligen. Vi var kanske 30 stycken där vid station. Klockan blev halv 6, & vi hade varit där sens klockan 4. Så säger typ hennes kille eller någon (han stog vid station med hennes brorsa) att dom bangar eller något. Att dom inte kommer, vet inte riktigt vad som hände. med sen så drog jag hem för min smarta mamma hade inga nycklar på dig, & jag hade dom haha! Ska äta snart, & sen kansek jag drar hem till mariana. PUSSY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0