surpuppa

VEM
Kramade dig senast?
jean
Pussade dig senast? hehe ;)
Ringde dig senast? pappa
Var hemma hos dig senast? nåra stycken
Var du hemma hos senast? mariana

JAG
Är singel?
yeees
Saknar någon just nu? aah
Är rädd för att bli övergiven? nja
Svär ofta? nej:)
Vill ha barn? tveksamt

HAR DU
Piercingar? öronen,näsan &vill ta på lite olika ställen
Pojk/flickvän? nope
För många vänner? går det?
Sagt "jag älskar dig" till någon? jepp
Varit kär? hmm...typ
Dumpat någon? nje
Somnat i skolan? inget jag kommer ihåg
Ljugit om vart jag är för mina föräldrar? det har väll alla
Somnat gråtande? hehe a
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nejnej!
Däckat? nej;)
Blivit kallad player? nej
Bantat? aldrig, men vill försöka få bort min lilla mage just nu
Photoshop? nej, inte photoshop preics

VEM/VILKA.

Fick du sms från senast? mariana
Saknar du mest just nu? det håller jag för mig själv:)
Tycker du om? ..
Kan du lita på mest? närmaste
Sov du tillsammans med senast? mariana&ivon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0