vinterjacka

Jag sitter &funderar på vilken jacka jag vill ha? Vilken jacka tycker du är snyggast &vilken kommer vara mest inne i år?

1. Peak jackan är först på listan, Jag vill ha i färg, röd eller svart.
2. Canada gose jackan står på andra plats, Om jag köper en sån vill jag ha i färg svart.
3. Fjällräven jackan står sist på listan, jo för att fjällräven är ut tjatat, visst är det så? Så den vill jag minst ha, men den är endå lite snygg hehe. Om jag skulle köpt en sån skulle jag vilja i färgen, svart, röd, eller mörkblå.


GODIS!!
Nu blev jag riktigt sugen på lösgodis, mums!

Kommentarer
Postat av: emma

fjällräven tycker jag :)

har själv en sånn fast olivgrön, å dom är riktigt varma å sköna :D

2008-10-30 @ 19:26:42
Postat av: linnia

det är just df jag vill ha en fjäll också, den är varm &snygg för den delen, men lite ut tjatat =)

2008-10-30 @ 19:27:43
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: ..

oh jag har samma fucking probleeeeeem :(

2008-10-30 @ 22:48:12
Postat av: no

fjällräven = total fjortisjacka, ser ut som en sopsäck

gås = nja.. funkar väl

peak = funkar väl också

2008-11-02 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0