1 september 2008

Hahahah, satt vid datan & lyssna på hög musik så plingar det på dörren (det var mamma) & det visste jag för hon plingar alltid på dörren & drar i handtaget en gång, så jag sket i det & satte på högre musik (min PA låt) eSen hör jag att hon knackar också, så jag springer till dörren & kollar i titthålet, så står hon där. HAHA, men jag öppnar inte, ville göra henne lite irri, sen hör hon att jag står där bakom dörren och skrattar, så hon söger att jag ska öppna, men det gjorde jag inte ;D
Så sjunger jag min låt medans brevlådan är öppen, haha så hon blir ännu argare, så tar hon upp sina nycklar och ska öppna, men då håller jag i låset eller vad man säger så hon inte kan låsa upp, hahahaha om hon blev irriterad, så fortsätter jag & står där och sjunger &skrattar medans hon var irriterad för att jag inte öppna dörren + att hennes favorit serie hade börjat, men jag bryr mig inte hade lite kul iaf. (A) hahah snorunge jag är :D:D men men.. ännu är jag inte vuxen :$  idag ska jag hem till pappa, & snart kanske jag&mariana ska dra hem till ashkin (;
JUSTE ELDIN FYLLER ÅR IDAG, GRATTIS GUBBEN! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0