13 september 2008

Godmorgon! =) Jag mår bättre idag, gick inte till skolan igår för jag mådde skit. Men idag har jag sånnnn träningsverk ist.
Men aja, får se om jag hittar på ngt idag. Ska fråga tjejerna ifall vi ska på bio idag ist. Vi skulle åka &kolla igår egentligenmen det blev inte av.


Jag är dum ihuvudet

Jag är så dum alltså, jag tar inget på allvar. När någon t.e.x säger att personen har känslor för mig/&krigar för att få träffa mig oftare &skit. Så tar jag inget på allvar,jag träffar inte personen&skit.. Om vi tar en person jag förr hade kontakt med, det var samma shit med honom/; han kriga i ett år, jag tog inget på allvar. sen går allt snett! ..*vi tappa kontakten, han kanske inte orka kriga längre, hitta ngn annan &så* Det har hänt mig 2 ggr.. Jag vet inte, men jag tror alltid att killen leker med mig eller så. Sen är det jag som fått lida... Aja, nu ska jag käka frukost puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0