16 september 2008

Tjingeling! =) Idag var jag i skolan, sen efter så träffa jag sofia Khan&Robin, va med dom ett tag sen åkte Robin hem. Så Sofia Khan åkte hem, så jag träffa Sofia Masih, vi gick till station. Träffa Samir sen åkte vi 3 in till stan, gick runt lite sen så vid 6 tiden så kom Mariana, så vi träffa henne sen kom Jhonny. Vi stog och snacka ett tag, sen efter ett tag så gick Mariana&Jhonny så jag,sofia&samir gick till tåget, &lalal.. & Nu sitter jag hemma. Robins lillesyrra vill att jag hämtar henne från dagis imorgon, hahah gullunge! :D Får se vad som händer.. men nu ska jag lyssna på musik.

Om precis en vecka, har det gått ett år sen det var du&... /; men men, nu ska jag gå pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0