19 september 2008

Hejsan! =) Var en helt normal skoldag :) Sefa ville träffa mig&Ashkin idag men jag palla inte åka till stan ellerså, så jag ville ha en myskväll typ, men massa godsaker &allt, men sen så kan vi inte vara hos Ashkin för hon har gäster & jag vill inte vara här, har varit sugen på kladdkaka HELA veckan, jag hade med mig pengar &allt för att köpa det heeela veckan verkligen, men dom har varit slut. Sen idag när jag inte har pengar finns dom, blir så arg.. Så jag åkte hem, sen så tog jag moppen &åkte ner &köpte en kladdkaka & en lion haha! (a) Sitter &äter min goda kladdkaka just nu, vet inte vad som händer idag.. Får se =) Puss på dig gulluet

Kommentarer
Postat av: Kenza

Vännen, mitt liv handlar inte om så mycket mer så jag har inte så mycket annat att skriva om! =)

2008-09-19 @ 18:12:21
URL: http://KENZAS.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0