21 september 2008

Heeej! =) Idag kom jag hem från mariana runt 2 tiden kanske? sen skrev jag ett inlägg lite tidigare.. Har inte orkat damma än hihi, får göra det snart fan. Ashkin ville att alla tjejerna skulle ut &fika idag. men jag har verkligen inte orken idag. + så har jag inte fått mina pengar än, får dom den 27:e -,- Då måste jag handla lite grann ;D men men..
VET NI VAD? Idag kommer andra avenyn klockan åtta på 1:an <3333333 Jag älskar den där serien verkligen!

PÅ TAL OM MIN NÄSA!

Har skit ont i näsan, där min näspiercing är. Det värker bara jag spänner näsporrarna typ haha! =P Igår kväll så höll nomme på med min näsa, han tröck på den skit hårt eller vad man säger, haha men han visste inte att jag hade piercing där så ;D§ men, nu måste jag verkligen damma, sen ska jag nog ta en dusch sen kanske jag åker hem till mariana senare idag, hon ville att jag skulle sova över där. Får se =) men nu ska jag fixa lite, puss på kinden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0