25 september 2008/ godmorgon

Ska berätta lite om onsdagen- Var i skolan, en helt normal skoldag. Hände inget speciellt.. Sen tog jag&mariana bussen hem runt halv 3 tiden, gick hem&fixa till oss lite &så. Sen runt halv 6-6 tiden åkte vi till Skogås. Vi skulle träffa Johnny&Nomme.Vi kom dit, gick till deras kompis David&hämta en vattenpipa, sen gick vi till en plats ute &rökte vattenpipa,eller jag rökte inte för jag får så ont i huvudet av det /: hehe.. men men, sen runt 7-8- tiden gick vi hem till johnny &kolla på film :) blabla, sen vid 9-10 tiden tog vi tåget hemmåt , men vi kom hem runt 00:30 tiden ungefär? Vi gick hem till mariana åt mat, sen prata vi lite sen sov vi där =) Kom precis hem från mariana, &just nu sitter jag&ätr mackor hihi, ska nog börja fixa mig till skolan nu :| Ha det gött, muuaah!(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0