27 september 2008

Hallååådär! =) Igår åkte jag ju till stinsen med mammsen&shoppa lite sen senare åkte jag hem till Ashkin runt 9 tiden, vi snackade &sådär, sen sov jag över där. Åkte hem runt 12 tiden idag, kom hem, sen så åt jag frulle&lite, sen runt 1-2 tiden åkte jag &mammsen &sola solarium, alla solarium var uppt. förutom en som var skit stark den var tydligen tillför killar sa han som jobba där, så jag tog den. Fick lite färg iaf. jag&mamma ska typ sola varje helg jag är här. men men.. just nu sitter jag&äter kladdkaka Hihi (a) Idag skulle jag,mariana&nåra hem till Eve typ, hon skulle ha chillkväll, men det blev ändrde planer, jag&mariana ska nog träffa Johnny&Nomme så ska vi sova över hos mariana kanske:) Men jag har såånnn mensverk fyfan.... Får se om jag verkligen orkar göra ngt idag. Annars är jag väll hemma&tar det lungt! men nu ska jag lyssna på musik &lite, PUSSY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0