27&28 september 2008

Shohej! =) Igår så blev d andra pannkakor, ist för att åka till Eve eller Skogås eller det, så träffa vi, madde&busra.Vi hade det lite kul ute ;D Efter ett tag går mariana &möter johnny vid station, sen så satt vi ute &hade d lite skojj. När vi skulle hem till mariana runt 00:00- 01:00 tiden, så hade jag,mariana&anna lövkrig. haha! ja.. alltid jag&anna som ska hålla på, vi typ dränkte varandra i löv, höh.. Det var roligt för stunden men inte nör man hade massa skit i håret -.- Vi kom hem till mariana tog det lungt där&lalala.. Alla sov där, idag så ringde min mamma &väckte mig vid 10 tiden -,- & vi gick &la oss sent igår.. Ahtja! men men.. hon ville att jag skulle äta frulle med henne, haha så jag gick hem så hade hon gjort frukost till oss. Sen så skulle jag,mariana&anna åka &sola idag, men jag &mammsen åkte &sola idag med. Efter det så åt vi lunch ute =P vi åkte hem, fixa till oss sen gick vi ner i det sköna vädret till centrum &handla lite saker:) Nu så ska jag platta håret, sen äta sen dra till märsta med mariana&jean dom ska sola, så jag hänger med, får se om jag solar en gång till ? Sen så ska typ vi hem till mariana efter det, får se. Men nu ska jag göra lite saker, puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0