29 september 2008

Tjena! =) Idag vakna jag runt halv 12-12 tiden för det plinga på dörren, men jag orkade inte gå upp så jag låg kvar ett tag, sen så kunde jag inte somna om -.- Så jag gick upp &åt frulle&sådär. Hände inge spec.. sen vid halv 5 tiden tog jag bussen ner till station &mötte Tanvir. Vi gick runt "hela väsby" sen runt halv 8 tiden tog han tåget hem &jag fick kuta till bussen =P Åt mat sen, &lalal nu sitter jag här &tråkar..
Vad fan är det här?:S Kommer inte andra avenyn på måndagar längre eller? Åkte fan hem för att jag skulle se den klockan 8 :S aja, nu ska jag lyssna på mjuusik&äta lite godis hööh! .. Sen så äre skola imorgon, ooorkar fan inte. men men, ha det gött! <3

en kväll..

Kommentarer
Postat av: m

andra avenyn e på söndagar, tisdagar och torsdagar....

2008-10-02 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0