6 september 2008

Tjenamors! =) Har precis sminkat klart mig, & för ett tag sen kom jag hem. Har färgat håret, Det blev nästan svart fan:|
Ville ha mörkbrunt, men men.. Det försvinner säkert lite färg när man duschat nåra gånger. Kommer en bild på hur det blev. Ska nog åka in till stan med sofia&iris, Ska kolla runt lite. Men vet inte om jag hinner, dom ska dra runt 5 tiden, & klockan är 10 i(?) & jag måste kolla käder, men men ska skynda mig nu, träffar nog Robin sen efter, muuuaah! (a)

så här ser det ut nu, man ser inte sån stor skillnad i webbcam, men i verkligheten :)

Kommentarer
Postat av: ...

Hahahahha, asså sluta trycka upp brösten gumman. Det är inte snyggt, killar gillar inte heller när det är fejk !

2008-09-08 @ 20:35:39
Postat av: ASHKIN

haha, vem har sagt att dom är fejk? och vem är du som vet vad killar tycker? orka att du ska sitta och bara gå efter vad killar tycker. fett syyyynd

2008-09-09 @ 19:04:59
Postat av: ashin

och vrf inte stå för vem du är hahahah va synd

2008-09-09 @ 19:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0