8 september 2008

Heeej! =) Det var ett tag sen jag skrev, men har inte orkat. Idag tog jag bussen vid halv 9 tiden, RAWR ALLTSÅ, såg en tiger fan! :O haha! aja, kom till skolan, en helt normal skoldag, efter skolan åkte jag,mariana&ashkin in till stan & träffa jhonny &så:) Sen runt 6-halv 7tiden tog vi tåget hemmåt. Kom hem runt 7 tiden(?) Åt mat, sen nu sitter jag här. Ska snart hem till ashkin, jävla kurd. Hon tvinga mig typ att sova över där, haha baby... VAFAN ÄR DET HÄR, VART FÅR ALLA MITT NUMMER IFRÅN!!?!?!.. blir så irriterad, någon ringde precis från dolt?? & fråga vad jag hette på playahead.se man ba: whut? =P blir så irri, det är alltid ngn som ringer från dolt också, men men.. ska nog fixa lite, sen dra mig hem till kurden, MUUAAH!

haha mariana satt &rita det här på mattelektionen, hon rita nåra killar hon ogilla, nämner inga namn! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lätt att man ser vem det är ;)

EEEEEEEEE

2008-09-09 @ 21:15:25
Postat av: linnias

vem är du??

2008-09-10 @ 11:45:38
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0