andra avenyn!<3

TjenamittBena! =) Kom precis hem till pappsen, och snart så börjar ANDRA AVENYN! <33 hhihi, efter det ska jag nog packa upp mina 5 väskor haha! Sen får det väll bli, tv eller data! (a) Imorgon så drar jag nog till skolan,sen så ska ali en kille från väcksjö tror jag? komma hit&träffa helin så ska alla vi typ sova hos ashkin sen:) Men sen så kom jag på att Jessica H, fråga mig igår ifall vi kunde träffas på ons- typ ta en fika eller ngt, Får se hur det blir, hon skulle sms:a =p 
Sen så var det länge sen jag träffa nåra stycken, behöver inte säga namnen precis, men ska försöka hitta på ngt någondag med dom:D men men.. nu ska jag lägga mig framför TV:n &kolla på andra avenyn, ha en trevlig kväll honey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0