godnatt :)

Idag så åkte jag ju ner till station vid halv åtta tiden, mötte mariana sen så skulle vi hoppa på tåget som jean skulle komma med. Så vi hoppar på tåget, träffar jean som vi inte varit med på skit länge :O Så vi åkte till märsta & så skulle dom sola :D Jag solade ju tidigare idag, så ja.. Hände inge spec, vi tog tåget sen så tar jag&mariana bussen hemmåt. Har inte gjort så mkt mer efter det, imorgon är vi ledigaaaa :D skit skönt.. så jag ska nog träffa Tanvir när han har slutat typ :) Jaja, sen imorgon lite senare ska ja nog hem till min pappa.
Fyfaan missa adra avenyn idag :( Får väll kolla på repris i helgen eller när det kommer.. Men nu ska jag typ sova :O är skit trött, godnatt min sockertopp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0