godnatt

Tjenamors! =) Kom hem för kanske 20 minuter sen. Åkte till kista &kolla på bio med min äääälskling :D Vi kolla på barnhemmet skit äcklig, men bra:) Har inte så mkt att säga, men ni ska få se lite bilder från NO-lektionen idag/igår.
Vi fick skära i KOÖGON! fyfan säger jag bara.. mådde fan illa, det stank! men men.. mår lite illa, har nog ätit för mkt sötsaker idag /; men nu ska jag typ lägga mig&kolla om det finns ngt roligt på TV, för jag kommer annars drömma om barnhemmet &det vill jag inte,tack! godnatt, puss på dig sötnos

BARNHEMMET!

man skulle skära bort allt runt själva ögat, tror jag det var?

sen hade vi skärt bort alla muskler runt själva ögat, typ.. :|

äre inte fint? det tycker jag faktiskt. Det var skitfin färg när man vände hela skiten ut&in eller ngt.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0