Hej på dig sötnos

20/september 08 kväll- Jag åkte ju till mina kusiner &fira TG. Det kom en massa släktingar &sådär. Vi kom dit runt 19:00-halv8 tiden? Sen runt 21:00- 21:30 tiden åkte jag till Madde, hon hade hemmafest så det var lite folk där=) Sen runt 23:00- 23:30 tiden gick alla ut för vi skulle ¨på någon fest i grimsta,men så hörde vi att polisen hade varit där &skit så det blev iget, vi gick mot skolan ist. där vi mötte kakan, soran&nåra. Var där ett tag sen gick jag, mariana, madde, busra, jhonny&nomme till station efter att alla andra hade dragit hem. Var där ett tag, sen mötte vi azad, nazar, &irfan. Efter det så gick jag, nomme&jhonny &sov hos mariana. Det var min lördagskväll :) Orkar inte skriva nå mer nu, Ojusste, jag bytte till helt andra kläder sen haha! aja, ska damma mitt rum nu höh -,- men puss så länge!
Hemma hos madde;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0