makemebabies.com

Gick in på blondinbella.blogg.se så hade hon gjort ngn skit sak, där man kan kolla hur ens barn kommer se ut typ?=P www.makemebabies.com
Så jag blev medlem &testa m nåra jag också, haha fan vad fula barnen blir, det där är ju inte sant :O Kommer lite bilder, så får ni se hur mina barn "kommer se ut".

min&michael jackson's dotter, hon blev ju riktgit söt, inte sant? & jag tror knappast min&HANS dotter kommer bli så söt?

min&eminem's dotter, eller hur man skriver hans namn =P

min&tanvir's dotter, HAHA tycker knappast det liknar en flicka? =P mer åt kill-hållet!

Har fler bilder, men det här var bara nåra. Jag testa med skit många, här är bara nåra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon va gullig :D

2008-09-21 @ 23:36:21
Postat av: Anonym

Hon va gullig :D

2008-09-21 @ 23:37:09
Postat av: ashkin

alla dina barn kmr bli fula linnia

2008-09-22 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0