måste kila iväg snart

God eftermiddag! =) Just nu sitter jag &lyssnar på musik.. Sminkade klart mig för ett tag sen, idag har jag fixat min garderob, kastat en HEL påse med kläder jag inte andvänder. Sen har jag duschar, fixat naglarna &inte så mkt mer.
Ska hem till min kusin typ snart tror jag? Sen så efter det kanske jag drar mig till madde där massa folk kommer vara=)
Vi får se om jag orkar, men nu ska jag snacka m lite folk, sen logga ut nog. pusshej leverpastej!

- jag tycker nog de rosa. Hihi om jag inte ångrar mig &byter till ngt helt annat.
På den första bilden, dom bruna skorna som ni ser, hahah.. jag fick dom av min lådsasmamma. tack men dom är inte RIKTGIT min stil men ah, helt okej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0