13 april 2009

Tjenamors.. Igårkväll tvinga ashkin mig hem till henne så tog bussen dit runt 21 tiden. Mötte henne vid coop & vi handla massa GOsaker sen ladda vi ner en film, Säg att du älskar mig har sätt den flera gånger men lika bra/äcklig varje gång..
Efter det kolla vi tv och snacka om allt möjligt... Vi deppa lite tillsammans hehe. Sov över där och idag runt 16 tiden kanske gick jag till centrum mötte min mamma & hennes kompis vi gick runt och kolla i butiker.
Fick en parfym & ett par jätte gulliga string, tack mamma!:D<3
Har precis hjälpt henne med maten, Det blev tacos mums! Ska nog bara ta det lugnt idag för imorgon börjar skolan.....
pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0