14 april 2009

Heej.. Kom upp i tid till skolan idag höhö. Åkte till skolan helt normal skoldag. Efter skolan gick jag&några till centrum köpte en massa saker & ni får tyvärr inte bild på det :( Eftersom min sladd fortfarande är hos min baba :D menmen Ni får ett kort på 2 par örhängen jag köpte. (Bilden tagen av sofia masih) hehe! Efter det mötte jag min mamma i centrum och vi gick runt och köpte massa andra saker. & En daimtårta mums! Sitter och äter just nu och efter maten blir det daimtårta.
Ska fixa en massa saker idag för imorgon åker ju vi tjejer på kryssning, weeii! men pusspuss ♥

dom 2 par örhängerna

Kommentarer
Postat av: dtss.

ufffft älskar doom :D

2009-04-20 @ 23:09:48
URL: http://.dlambin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0