22 april 2009

Hejpådig... Tveka imorse om jag skulle dra till skolan eller inte men jag bestämde mig för att dra till skolan endå. Så jag fixa till mig lite sen tog jag bussen som alla dagar. Hände inget speciellt i skolan som vanligt. Efter skolan drog jag till centrum en snabbis med sofia&maria köpte en tröja men är osäker kanske vill lämna tillbaka den? Vi får se! :)
Jag har ju snackat om att jag ska ta en nytt hål i näsan så jag har 2 igen men jag vågar inte haha, Tänk om det gör ondare för att jag tar på samma ställe.. Någon som har gjort det?:) Men nu ska jag äta något pusspuss ♥
Dagens outfit:

Min nya tröja (klicka på bilden):


Kommentarer
Postat av: aGGis

snygg tröjaa!!



vart har du köpt den=)

2009-04-26 @ 16:14:40
URL: http://aggizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0