24 april 2009

Tjaa... Vakna imorse av att jag kallsvättades vet inte varför (?) Ringde & väckte mariana eftersom hon sov hos sin pöjk. Sedan for jag till skolan runt halv 09 tiden. Och nej inget speciellt hände, Skit skönt väder må jag säga! Menmen, ikväll ska vi tjejer äta middag hos sofia sen ska vi röra oss mot tivolit, ashkin tvinga oss dit -.- Haha baby! Får se om vi drar på fest efter? Men tror inte jag orkar iaf.. Juste....
Jag fick ta hål i tungan av min mami, hon sa att jag gör som jag vill ska bara snacka med min far. Om han tvekar ska han få känna på en rejäl smocka! Nejdå<3 Men nu ska jag fortsätta att smaska på mitt godis pusspuss ♥
sötnosen & mina fina fötter, hehe!

Dagens outfit (klicka på bilden):

Kommentarer
Postat av: anna

vartifrån kommer skärpet? :)

2009-04-24 @ 19:19:23
Postat av: L

Kommer tyvärr inte ihåg vad affären hette, Det var någon kärringbutik :p

2009-04-25 @ 11:40:31
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0