26 april 2009

Goddag.... Igårkväll ringde ashkin mig efter ett tag & hon kom hit där jag bor ungefär och hämta mig med HK. Fast han hade gått, den skiten... Vi tog en promenix till henne sedan kom Hk runt 00 tiden hem till henne, Vi snacka om allt & inget
Han drog hem runt 02 tiden kanske? Då jag och ashkin åt lite hehe. Idag så gick jag på promead med ashkin,sofia&maria sedan gick jag och köpte mat till mig ( bulgur med kyckling) :p Är hemma nu & har fixat mitt rum lite. Min pappa tror inte jag är allvarlig med att ta hål i tungan -.- Men endå så tror han att jag har tagit, Han säger till mig varje halvtimma typ: Ut med slipsen då? slipsen = tungan! Haha ;D Men nu ska jag fortsätta med mitt. pusspuss ♥
gammal:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0