29 april 2009

Hejdu... Helt normal skoldag, säg mig någongång jag säger att det hänt något speciellt?.. Menmen, Tog bussen hemåt runt 14 tiden och kom precis ut från duschen. Har duschat av min kropp lite & ska snart ta bussen igen där jag kommer möta några. Vi ska åka & sola lite, hehe. Kommer inte bli någon skillnad på mig..... För bara något år sedan blev jag skitbrun bara jag satt i solen kanske 20min? Nu måste jag sola i evigheter för att bli lite brun, why? Men nu ska jag äta lite, pusspuss ♥
Dagens outfit (trött på livet dag):

Kommentarer
Postat av: annelie

hejjsan gulleplutt. glömde titta tillbaka i din blogg förut du kanske redan har svarat på frågan men kan du svara igen? du hade en bild när du hade en svart tubtopp om det heter så? den här ganska lång och har inga axelbad eller något, jag undrar vart du har köpt den? Tacck! =)=)

2009-04-29 @ 19:44:24
Postat av: L

Hejhejj, Ja, Den är ifrån GinaTricot :) Fast det var ett tag sedan.. =)

2009-04-29 @ 20:18:56
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0