Grattis i efterskott!


Hahaha min pappa kom in precis...
Pappa: Här har du! (han håller i en påse)
Jag: Vad är det?
Pappa: Kolla! :)
Jag: (kollar ner i påsen, Då det är en massa ölburkar där i) Haha men nej!
Pappa: Varför inte?:O Jag fick dom endå gratis av en kompis.
Jag: Men... jag vill inte ha!:D
Pappa: Men du dricker ju, så slipper du betala en massa! (så lägger han upp på mitt bord) Du får hälften så tar jag hälften (helt allvarlig & går ut från mitt rum).
Jag: men... hallå!? Jag vill inte ha!:D
Pappa: nehe.. och tar tillbaka allt

hahah tyckte det var lite roligt(a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta en förälder ger ut alkohol till sitt barn.. fyfan

2009-04-29 @ 17:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0