grillning

Tjenamors... Igår åkte jag ju till stinsen och handla lite med sofia&maria. Handla igen speciellt men något jag velat ha ett tag hehe. Lägger upp en bild senare... När vi var i stinsen fick jag sms att vi tjejer skulle grilla i märsta. Mys! Så när jag kom hem var det snabba takter som gällde. Jag hade bara 20 minuter på mig och jag hann. Men när jag väl sitter och väntar på bussen så kommer inte den. Satt ute i solen i 40 minuter sen tog jag nästa buss. Mötte tjejerna i märsta. Vi köpte en massa gottigottgott. Sen åkte vi vidare till Yanina vi grilla på hennes uteplats hehe. Vi fira min baby som fyller år imorgon!:D<3 Senare på kvällen åkte vi till en fest närmare station, Var faktiskt kul. Sedan fick vi skjuts av dom dära som skjutsar hem ungdomar på nätterna... Skit gulligt! Vet inte vad som händer idag, vi får se.... pusspuss ♥ 











Kommentarer
Postat av: Ebba

Guud v mysigt ni verkade ha !

Pussar

2009-04-06 @ 10:51:37
URL: http://juciy.blogg.se/
Postat av: L

Det hade vi också! :)

2009-04-06 @ 12:29:07
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0