hemma från kryssningen

Tjaaa... Måste bara säga, FYFAAAN VAD KUL DET VAR! Vi tog tåget runt 17 tiden in mot stan & därifrån tog vi tunnelbanan till gärdet. Vi kom in på båten runt 19-19:30 tiden ungefär. Träffa en massa andra männskor från märsta där också.  Alla gick till hytterna och fixa lite sedan gick alla till supermarket som det hette där. Det var som (taxfree). Alla köpte hink&massa GOsaker sedan gick alla till hytterna& börja fixa till sig. Alla förkröka sedan runt 01 tiden gick alla upp till discot som hade öppnat. Ibörjan var dansgolvet helt tomt nästan men med tiden så blev det bara mer&mer.. Det kom en massa folk dit och trevligt folk må jag säga! Det som var skönt var att det inte blev något bråk (tror jag) hehe. Folk drack,dansa & hade kul. Det var värsta hororna där, Då menar jag horor! Dom gick runt och visa brösten dom hade opererat till meloner tilalla som var intresserade haha..Timmarna rulla iväg & sedan blev klockan 05 ungefär alla gick ner till några killarns hyttar och fortsatte där. Skiiit kul. Runt 06 tiden gick jag till min hytt där ashkin sov som en stock höhö, Somna runt halv 7 tiden kanske. På morgonen vaknar jag av att vickie bankar på dörren och väcker lilla mig som hann sova i 4 timmar-.- Hörde marianas röst som nästan inte kunde prata och gick in till hennes hytthelt nyvaken och bara täcke runt mig så sitter båda john där & narin haha, sprang in till min hytt men efter ett tag gick jag in igen. När dom flesta börjat vakna till börjar alla kröka igen.  Vi satte på hög musik och gick runt överallt vi var kanske 30pers som sprang runt och dansa hahaha, vi blev utslängda från varje korridor & cigarrbarer... Tråkigtr nog men vi fortsatte men sengav vi upp så vi gick ut på däck :p Det kom fler&fler sen kom en kille och spela gitarr, Nä nu orkar jag inte berätta mer men det var LYCKAT! Nu ska jag sova, pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0