hemma

aah... Då var man hemma igen då! Åkte ju ner till stationen och mötte mariana&yanina en snabbis, gav pengarna till marijuana sen gick jag där ifrån.
jag- april april jag drev att jag skulle träffa dig! :D
malak- hahahaha jag med! fan, jag hann inte säga före! skulle precis säga det...hahaha
jag- jag skoja:O
malak- inte jag? haha:O
jag- men då åker jag hem nu:O
malak- först ska du träffa mig:D
jag- va?
malak- träffa mig först, sen kan jag låta dig åka hem:)

jävla idiot, han fick mig där!:D menmen, jag är känd som dum i huvudet....:(
Vi gick runt och snacka & så sen så träffar vi på min kära mamma hehe, sen pani ja.... Vi träffa på ganska många.
Mariana smsar mig sen och ber oss möta henne snabbt för hon skulle ta ut biljetterna då! Vi var med henne ett tag sen åkte hon hem:) Orkar inte berätta mer, hehe. pusspuss ♥

kan sommaren komma nu?

juste vill bara tillägga att... Vissa kanske tror att jag kommenterar ens blogg för en viss anledning? Och säger massa
fula saker. Du tror säkert det är jag för jag kommer från U.Väsby men nejdu då har du fel! ;)

Nu stryker jag detta, Har snackar med Jinos på msn nu.. Så aa..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0