ja! om man har tråkigt så

Smeknamn: grinchen
Födelsedag: 6 november
Bor: U.väsby
Arbete: skolaa

FAVORIT...

Färg:
vitt,rosa,grönt
Plats: ?
Drog: vänner
Film: mångaa
Djur: hund lätt
Affär: ginatricot
Serie: andra avenyn hehe


BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln:
yääs
Gnälla: aa tyvärr
Skrika: på min mamma oftas, inte annars
Sova: klart?
Drömma mardrömmar: sällan
Försöka vara annorlunda: inget jag anstänger mig för
Klä dig i svart: kan hända
Ha sex: oskuld ;)
Hata folk:
Lita på folk: närmaste

NÄR...

Åt du senast:
kanske 30 minuter sedan
Läste du en bok senast: idag, bästa boken!
Var du på konsert senast: läänge sen
Köpte du något senast: iförrigår
Kysste du någon senast: ...
Svor du senast: idag
Sjöng du senast: idag
Klagade du senast: idag
Är det sommar: snart, får vi hoppas?


VEM...

Saknar du:
en vän
Rörde dig sist: malak
Gjorde dig riktigt glad senast: kommer inte ihåg
Fick du sms från senast: malak

HAR DU...

För många vänner:
man kan aldrig ha för många vänner.
Tvångstankar: aafan
Någon annan psykisk sjukdom: osäker:O kanske efterbliven?
Färgat håret: mm
Brutit några ben: nope
Några piercings: öronen,ögonbryner & näsan
Egen dator: yyes
Gjort bort dig rejält: verkligen
Bra självförtroende: mja..
Kysst någon: ja
Haft sex: nej
Köpt kondomer: fått
Sagt jag älskar dig till någon idag: no
Varit kär: ja
Blivit kär i någon på nätet: haha nej
Velat vara otrogen: velat har jag väll inte? memen..


HUR....

Går du:
 om jag bara visste det:O
Fördriver du tiden: äter, lyssnar på mjuusik annat
Mycket pengar har du: så jag klarar mig
Tjänar du pengar: barnbedraget
Ofta diskar du: never
Ofta städar du: kanske... en gång i veckan hehe
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: överdrivet mycket må jag säga


Kommentarer
Postat av: Anonym

vare malak du kysste?:)

2009-04-01 @ 22:41:33
Postat av: Anonym

jap

2009-04-05 @ 12:45:59
Postat av: L

jap

2009-04-05 @ 13:05:47
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0