många listor på sistonde

100 frågor
1. Fullständigt namn? - L H G K
2. Ålder? snart 16
3. Smeknamn? -  grinchen
4. Ögonfärg? - gröna med honungsbrunt runt pupillen
5. Hårfärg? - orange
6. Hus eller lägenhet? - radhus
7. När är du född? - 93 11 06
8. Klass? - 9an
9. Vilket år tar du studenten? - 2012
10. Något jobb? - nej
11. När gick du upp i morse? - 06:30
12. När ska du sova? - Ikväll 
13. Duschat idag? -  nej, men senare åt kvällen
14. Kramat någon idag? - nope
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit idag? -  frukost
17. Dagens klädsel? -Jeans, rosa baslinne & rosa tröja över HEHE
18. Dagens smink? - det vanliga
19. Dagens sötnos? -  Min tess
20. Dagens roligaste? -  inget
SOCIALT:
21. Har du många vänner? - Tillräckligt
22. Vem kramade du senast? - kommer inte ihåg:/
23. Hur många har varit otrogen mot dig? - hur i helskotta ska jag veta?
24. Har du pojk-/flickvän? - nej
25. Vem pratade du i telefon med senast? privatnummer
26. Vem fick du senast sms ifrån? - ashkin
FAVORIT:
(JUST NU)
31. Film? - ingen aning
32. Låt? - måånga
33. Mat? - spaghetti&köttfärssås
34. Dryck? - saft
35. Färg? - rosa, svart, vitt & ljusgrönt
37. Stad? - sthlm
38. Land? - -
39. Ämne i skolan? - inget.
40. Människa? - vettefän
SENASTE:

41. Personen du tänkte på? -
42. Personen du kysste? - -
43. Gången du spydde? - när jag var 9år
44. Gången du grät? - igårkväll
45. Pizzan du åt? - ett tag sen
46. Gången du var i Göteborg? - aldrig vart :O
47. Gången du var i Stockholm? -  hela tin
48. Gången du var full? - -
49. Gången du var hög? - nevaah

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - black
52. Hund eller katt? - hund!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma & mysa OM jag har någon att mysa med, annars festa.
54. Tvspel eller datorspel? - tvspel
55. tv eller film? - film
56. bilddagboken eller msn? - msn
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead?- playahead
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad 
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Big brother
60. Blont eller brunt hår? - både är fina
61. Har du blåa ögon eller bruna? - inget av det
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - fanta
66. Pizza eller kebab? - svår fråga
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - levaa

ANTAL:
70. Personer du älskar? - nära&kära
71. Personer du hatar? - fåfå
72. Gånger du varit full? -
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? en bara
74. Glassar du ätit på en dag? - kanske 3st
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -vet inte än
76. Gånger du haft minnesluckor? - iband kan väl det hända, men inte ofta
77. Gånger du varit hög? - men shit! 
78. Personer du saknar just nu? -  oh
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1gång
VEM:

80. Vill du kyssa nu? - blblabla
81. Ska du träffa imorgon? - ?
82. Sjöng du senast för? - mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? - kommer inte ihåg
84. Spelade du tvspel med senast? - min morbror
85. Vill du ta med på resa nu? - mina tjejoor
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - slyna
87. Förtjänar att dö? - ingen
88. Är söt? - JAG
89. Vill du sova jämsides med i natt? - min nalle

VAD:
90. Gör dig glad? - kärlek, familjen och mina vänner
91. Gör dig ledsen? - ..
92. Vill du helst göra nu? - vet inte
93. Önskar du att du slapp göra? - gå i skolan
94. Vill du ha nu? - min man
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -mycket
96. Längtar du till? - sommarn
97. Tycker du om dina betyg? - hur skulle man kunna?
98. Ångrar du i ditt liv? - vissa saker kanske
99. Är det bästa som hänt dig? - 
100. Hur mycket är klockan? - 09:57


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0