oh fuck me

Sheeat vad fint väder det är! Kom precis hem från mariana, sov där inatt & gud vad varmt det är ute...*klagar inte*.
Igår runt 19 tiden åkte jag & mariana till märsta och mötte narin&vickie. Vi gick till någon park och senare kom dom andra tjejerna vi rökte vattenpipa & åt GOsaker och snacka om allt mellan himmel&jord :p Vi drog hem runt 23 tiden kanske för det började bli kallt... När vi kom hem till mariana snacka vi med liliana om allt möjligt, sedan gick vi till lillys rum och alla sov där inne hehe. Ska börja fixa mig närsomhelst eftersom jag ska på påskmiddag hos min farmo&farfar där hela pappas släkt kommer vara då. Men nu ska jag käka frulle pusspuss ♥

hahah i somras

Kommentarer
Postat av: MAAAARY

haha du verkade ha en rejäält roolig daag, glad pååsk =) <3

2009-04-11 @ 23:06:47
URL: http://maryzaias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0